top of page
חיפוש

ממעצבת לסטייליסטית

עודכן: 9 בינו׳ 2020


כששואלים אותי מה זה סטייליסטית, איך הגעתי לזה ומה בדיוק אני עושה, הנה התשובה:

הסיבה שהפכתי לסטייליסטית אחרי הרבה שנים כמעצבת טמונה ברצון עמוק להזכיר לעולם שנשים יפות מגיעות בהמון צורות וצבעים. שלהיות יפה זו החלטה שאת עושה. והיא פנימית קודם כל. שבעזרת חשיבה ממוקדת וביגוד נכון אפשר להראות ולהרגיש מצוין, לקבל ולאהוב את היופי הייחודי ולהביע תכונות אופי בצורה נאמנה ומחמיאה.

אני מאמינה שעל נשים לשאוף ולפתח דימוי גוף בריא בכל גיל ומידה.

zohar
אני מאמינה שעל נשים לשאוף ולפתח דימוי גוף בריא בכל גיל ומידה

אנחנו חיות בעידן המדיה, רווי דימויים נשיים אשליתיים למדי. יותר מתמיד חשוב לזכור שגם יפיפיות הדור, אלו שכולנו נושאים עיניים אליהן, לא באמת נראות ככה במציאות. ללא הפילטרים המחמיאים, האיפור-שיער, התאורה המושלמת, וריטושי הפוטושופ (ועוד לא התחלנו לדבר על ההליכים הפלסטיים הלא מדוברים ש99% מהכוכבניות לוקחות בהן חלק פעיל – אבל זה לפוסט נפרד). לכן השאיפה למראה מושלם שמיישר קו כביכול עם הדימויים האלו – היא שאיפה לא מציאותית שעשויה לייצר הרבה תסכול, חוסר קבלה, בושה, התמכרות להליכים פלסטיים, הפרעות אכילה ועוד ועוד.

הדרך לשינוי מתחילה קודם כל בבחירה שלנו לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו, ומתוך המקום הזה לטפח, להזין ולעטוף את עצמנו באהבה ובבגדים מחמיאים שמכבדים אותנו ואת מי שפוגש אותנו. עצם הבחירה הזאת והפעולה שנובעת מתוכה כבר משרה על הסביבה ויוצרת השפעה על עוד נשים. השלב הבא הוא לתווך את ההבנה הזאת גם לדור הצעיר.

להסביר שלא כל תמונת אינסטגרם מושלמת משקפת חיים מושלמים, ושהמטרה שבאמת ראוי שנשים עליה את הדגש היא ההרגשה הפנימית שבתוך הגוף, ואיך לגרום לה להפוך נעימה ומקבלת יותר.

מטרתי בעבודת הסטיילינג היא קודם כל לעודד נשים להרשות לעצמן להרגיש ולהראות נפלא. ממש עכשיו. ללוות נשים בתהליכי שינוי, לחלוק את הידע בקורסים ולפזר השראה בהרצאות לכל מי שחפצה בכך. כל הצלחה כזאת היא זכות גדולה עבורי.

אלו הסיבות למה אחרי 15 שנים בהן עבדתי כמעצבת אופנה ודיגיטל, עשיתי הסבה מקצועית לתחום הסטיילינג, וזו הבחירה הכי טובה שעשיתי אי פעם.

מקצוע שאוסף בתוכו פנים וחוץ, נראות והרגשה, חומר ורוח, מאפשר לבטא את הקול הפנימי. מחבר בין הניסיון מעולם העיצוב למשיכה אל התחום הטיפולי ולעבודת עומק פרטנית שנותנת ערך.

אשמח לפגוש אתכן במפגשי סטיילינג אישיים, בתהליכים ממושכים או קצרי מועד, בסדנאות סטיילינג בהתאמה אישית ובהרצאות לנשים ונערות בכל הגילאים.

להזמנות: 0523794494

זוהר

צילום: עדי שובל סמדג'ה


121 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page