top of page
חיפוש

עניין של מידה








המידה שמופיעה על התווית לא אומרת עלייך כלום. נקודה. די קל לבדוק את זה. סרט מידה והשוואה זריזה בין כמה פרטי לבוש עם תווית באותה המידה יראו לך את זה בצורה ברורה. *כדאי לנסות

ההמלצה שלי: להתייחס אל מידת הבגד אך ורק כמדד להשוואה כלפי אותו הדגם. כלומר - כשאת מודדת בגד בחדר ההלבשה ומוצאת שאינו מתאים - התווית שעליו תעזור לך להחליט אם לנסות מידה אחת יותר או פחות. זהו. מעבר לזה פשוט אין לכך שום משמעות.

תשכחי מכל מה שחשבת על מידות. כבר מזמן שאין בהן שום אחידות. לא בין מדינות שונות, לא בין חברות אופנה שונות, אפילו לא בין דגמים שונים של אותה החברה, באותה העונה, באותה הקולקציה. כדאי לבחור את הבגד לפי העין, על בסיס היכרות עם הגוף ולמדוד - כי זה בסופו של דבר מה שקובע.

כמובן שבנוסף לעניין המידה, חשוב לא פחות, לשים לב לפרמטרים נוספים שיקבעו אם הבגד מתאים לך או לא. אלו אינם קשורים למידה כי אם לגזרת הבגד.

נקודת פתיחה מהותית בבחירת בגד חדש היא ההיכרות עם מבנה הגוף שלך והבנה מה הן הגזרות המחמיאות לו. לפעמים, כמה שלא תנסי ותתאמצי, הבגד פשוט לא ישב טוב.

זה לא עניין של מידה כי אם גזרה שלא מתאימה (ולפעמים גם פשוט לא טובה). חבל לבזבז אנרגיה מיותרת ותסכול ומומלץ לעבור הלאה ולנסות בגדים אחרים.

במקום להתאים את עצמך לבגד- מצאי בגד שמתאים לך!

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page