top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תזוהר שובל

בגדי יד שניה - טרנד או דרך חיים?

עודכן: 6 במרץ 2023


מצחיק לחשוב על זה עכשיו, אבל פתאום נזכרתי איך שפעם הייתי מתגנבת בחטף, מתביישת 'להתפס' כשאני נכנסת לחנויות יד שניה צדדיות ברחבי תל אביב של שנות התשעים. תמיד אהבתי לפשפש בין האוצרות שהתסתתרו שם בין הקולבים, ולשלב פריטי וינטאג' בהופעה שלי, אבל היתה איזושהי תדמית שלילית לבגדי יד שניה, כזאת שמתחברת לנזקקות וחיי שוליים, שאף בחורה שמכבדת את עצמה, ובטח פשאניסטה תל אביבית, לא תרצה להשתייך אליה.


מאז הניינטיז, הרבה מים זרמו בירקון, ועולם האופנה שינה את פניו. לדעת לשלב פריטי וינטאג' במלתחה נחשב היום לצורה נוספת של אינטיליגנציה, וחנויות יד שניה נפתחות תחת כל עץ רענן, מקטנות ועד רשתות ענק שמיישרות קו עם הטרנד.

ערכים של קיימות, מיחזור, וייחודיות, כמו גם הערכה מחודשת למוצרי איכות של פעם, העלו את המוניטין של חנויות היד שניה למקומן הראוי - בצמרת.

היום אני מספרת לכל מי שרק מוכן לשמוע שכמעט כל המלתחה המפוארת שלי מורכבת מפריטי יד שניה, בהם אני מסתובבת בגאווה רבה וקוטפת מחמאות.


אחד החלומות הותיקים שלי הוגשמו השנה כשפתחתי את הסטודיו לסטיילינג- שהוא מקום משלי, באוירה ביתית, עם בגדי מעצבים ופיסים שווים שאני מלקטת, מסדרת ומרכיבה מהם אאוטפיטים מנצחים עבור הנשים המהממות שמגיעות אלי. כולן אומרות שחוויה כזו עוד לא היתה להן, וכמעט כולן הופכות ללקוחות קבועות.

מדהים איך מקום של בושה והסתרה הפך למקור של גאווה וחגיגה.


הסטודיו שלי נמצא בחריש ופתוח קבוע בימי חמישי ושישי. במהלך השבוע אפשר להגיע בתיאום איתי 0523794494 והבונוס- הסטיילינג כלול!

מוזמנות לבוא💕

הסטודיו לסטיילינג- https://www.stylist-it.com/styling-studio

0523794494

8 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page